Kako liječiti rak prirodnim putem ?



Ovo je malo drugačiji post od mojih prethodnih. U zadnje vrijeme mi se dosta ljudi javljalo i pitalo šta koristim od alternative, pa sam odlučila ovako napisati. 
Svakodnevno na internetu možemo pronaći priču o 1001 preparatu ili biljci koje djeluju antikancerogeno, da sam se ja zapitala kad sam počela istraživati: “Pa dobro, ako sve liječi rak, kako je ovako puno oboljelih?”
Sve je individualno. Liječenje je individualno. Vi trebate odabrati ono što vaš organizam prihvata i u šta vaša psiha vjeruje. Ovaj način ishrane je i preventivan, jer ja vjerujem da je ishrana jedan od razloga što ima ovako puno oboljelih, truju nas.
Ako vjeruješ da ti nešto može pomoći, probaj. Pa i vodu iz piramida u Visokom. Od tog sve kreće, jer sam jednom rekla da je rak prvo psihička bolest. Ovo je lista stvari koju ja koristim ili sam koristila:

  1. Kapi maslačka ili kapi korijena maslačka, može i čaj od korijena maslačka. Maslačak utiče na smanjenje kancerogenih ćelija. Dva puta dnevno po 20 kapi pomiješanih sa pola male šoljice vode. Može se naći u bilo kojoj biljnoj apoteci.
  2. Soda bikarbona. Medicinska. Kažu da je to najbolje, jer održava organizam alkalnim. Pije se 2-3 puta dnevno. Soda oštetai želudac, pa trebate znati kad da prestanete. Kažem opet, radite po osjećaju.
  3. Vitamin B17. Možete uzeti košpice marelice ili naručiti ulje. Jedino pravo je u Skoplju.
  4. Graviola. To je biljka koja je sve više i više popularna za liječenje raka. Na samom početku ja sam je naručivala iz Holandije. Sad je ima kupiti i kod nas u prahu, kapsulama ili soku.
  5. Ne koristiti šećer. To nikako, jer sve što godi vama, godi i vašem tumoru. Slatko pospješuje rast tumora. Zaboravite na kolače, konzervirane proizvode, sokove, energetska pića. Počnite čitati deklaracije na hrani, iznenadili bi se kakvo sve smeće unosimo u organizam.
  6. Ne koristiti bijelo brašno.
  7. Smanjiti skroz upotrebu soli, jer so za sebe veže kisik i taj kisik ne dolazi do ćelija, a ćelijama tumora je potrebno što više kisika da bi se smanjivao. Medicina kaže da su šećer, so i bijelo brašno 3 najveća bijela zla. Ako ne možete bez brašna, uzmite zamjenu, npr. heljdu, mada će vam se smučiti nakon nekog vremena. 
  8. Ne koristite suncokretovo ulje. Uzmite maslinovo, mada je još bolje kokosovo, postoje mnoga istraživanja koja kažu da kokos djeluje antikancerogeno.
  9. Jako je bitno održavanje krvne slike za vrijeme hemoterapija. Treba što više piti crvenih sokova (cvekla, višnja, aronija, kupina, malina i sl.), ali naravno samo prirodni, bez šećera, ne oni iz tetrapaka na kojima piše 100% prirodno.
  10. 2x dnevno kašika meda za imunitet.
  11. 2x dnevno "vitaminska bomba" za imunitet i krvnu sliku (to je mješavina jabukovog pekmeza sa svačim: orasi, smokvai sl.).
  12. Pijem aloa veru. Ona me doslovno dizala iz mrtvih. Kažu da je to najljekovitija biljka koja postoji.
  13. Obogatite svoj organizam vitaminima. Ja sam koristila Orthomol. 
  14. Dobro je čurokotovo ulje.
  15. Kurkuma ili đumbir. Možete ih koristiti umjesto začina.

Ima toga još. Dosta ljudi ne vjeruje u alternativu, ali ja kažem, ne može mi naškoditi, pa zašto ne probati. Da pročitam da pomaže govno, pojela bih i govno :D

I najjače sredstvo u liječenju. Psiha. Dozvolite raku da vas izliječi. Pomirite se s dijagnozom. Proživite svoje osjećaje. Zatražite sve informacije o vašem stanju. Borite se protiv raka. Zaboravite statistiku. Vi niste statistika. Otkrijte svoju svrhu. Imajte plan A, ali zapišite i plan B. Ako ni on ne pomogne, pa dobro, ima još slova abecede. Jer, ako je rak neprijatelj, mi smo ili njegova žrtva ili napadač, a to znači da između nas nema dijaloga.

Primjedbe

Popularni postovi