Super izgledam za "smrtno bolesnu djevojku"

Prije godinu dana saznala sam da imam nešto na mozgu. Za to "nešto" 7 dana kasnije ispostavit će se da je tumor s dijagnozom kojoj je prosjek života godina i četiri mjeseca, kako su mi tad rekli.
Kad imaš tadašnjih 25 godina i mladost u rukama, osjetiš krik u sebi. Ja sam slušala svoje tijelo, i ćutanje zna da priča ako znaš da slušaš.
Najdužih sedam dana, koji mi se, kako posmatram stvari nisu ni desili, sedam praznih dana, ne zato što nisam znala, već zato što sam znala. Tada sam shvatila šta znači kad kažu da se život mijenja u sekundi.
Onda kada misliš da imaš sve, mladost, godine, završen fakultet, dobro plaćen posao, svoj stan, onda kada misliš da si obezbjedio skoro sve, shvatiš da nemaš ništa.
Život ti se pretvori u omču, u sivilo i svi oni snovi koje si nekad sanjao, rasprše se, nestanu, ostane želja, i to samo jedna.
Danas, nakon 379 dana, ja sam Marina, djevojka od 26 godina, sretnija nego ikada i jača nego ikada.
Dugo sam razmišljala o nazivu bloga. Željela sam da bude nešto drugačije, a opet nešto što sam ja. U vremenu kada su mi svi pisali da se držim i da vjeruju u mene, da moj osmijeh pobjeđuje sve, primila sam jednu poruku u kojoj piše da mi je promaha glavu uhvatila, da sam ja crna mamba za promahu, te da mi ovih nekoliko kila manje super stoji i da sam sad bukvalno "boli glava mala". A realno i super izgledam za"smrtno bolesnu djevojku". Ja sam, nakon proteklih 379 dana, divlja žena, koja u potpunosti pripada sebi i liječi te zle ćelije. Ponovo rađajući se, odmarajući se, od svega onog što me gušilo, svega onog što me sputavalo, postajući ono što sam stvarno ja, uvijek smijući se, nikad ne obazirući se šta drugi kažu, već šta u sebi osjećam, jer ja sam sebi najbolji lijek i kupljena karta u novi svijet.
Vidite, nema života u kalupima, onog trenutka kad sam prestala tražiti odgovor, pojavio se, odgovor na sva moja pitanja i sve do tada je konačno dobilo smisao.



Primjedbe

  1. Divna si djevojkom, ne samo Divna, predivna, prepametna prehrabra.., ma šta, neustrašiva, i pored svega što te zadesilo, ti si sretnica, imaš svoju divnu, brižnu mamu Željku, tvoja mamu, a moja prijateljica, samo ona, a pomalo i ja, zna koliko brine i koliko bi željela da može da "uzme" tvoju bol, muku, brigu...sve čini da tvoj put do ozdravljenja bude lakši, brži, što bezbolniji i manje mukotrpan.
    Iz svega toga obje ćete izići jače, kao pobjednice.
    Ljubi te tetka Zlata!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vam puno teta Zlato :) Jeste, teško je, mami je vjerovatno teže nego meni, ali sve je neka lekcija u životu :) Ljubim Vas <3

      Izbriši
  2. Predivna si djevojka i izuzetna čast mi je što sam te upoznao. Možda bude prilike da ti ispričam svoje zdravstvene nedaće, to ce ti dati dodatni motiv da hrabro ides dalje. (Srđan)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno, obostrano je zadovoljstvo :) Naravno, bilo bi mi drago :)

      Izbriši
  3. Količina ljubavi koju si dobijala kao terapiju od svojih Miličevića dovoljna je da pobijedi sve <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Najpozitivnija osoba koju poznajem <3 i cast mi je sto te poznajem :* :* :* (Lejla)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno draga moja <3 osmijeh je najbitniji <3

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi